איך מורידים את הקלוריות שנצברו בפסח?

עכשיו הגיע הזמן לאזן את התזונה, בטוח שבחג קצת התפרענו, חרגנו ו"לא דפקנו חשבון", אבל עכשיו הגיע הזמן להתפקס. בייחוד שהקיץ בפתח.

אז נפטרנו (עד שנה הבאה) מדבר אחד ששווה ערך קלורי לשתי פרוסות לחם – המצה. זו שבזכותה צרכנו כמות כפולה של קלוריות ויחד עם זאת נשארנו רעבים.

מלבד זאת, יש עוד כמה צעדים שאתם צריכים לעשות על מנת להיפטר מכל הקלוריות העודפות:

1. מומלץ לשתות המון מים, בין 2 ל-3 ליטרים ביום. המים מנקים את הגוף וכמו כן עוזרים בתהליך חילוף החומרים בגוף. בנוסף, הם מקנים הרגשת שובע שיכולה לתרום בלא להכניס לגוף קלוריות מיותרות.

2. להתחיל לעקוב אחר הקלוריות הנכנסות לגוף. הכוונה היא לא לספור כל דבר ודבר אלא לעקוב פחות או יותר ולראות שהכמות היא בסביבות ה-1200 קלוריות ליום, שזוהי הנורמה.

3. ביצוע פעילות גופנית. אף אחד לא מבקש ממכם להיות רצי מרתון אבל כן כדאי להזיז את הגוף, בייחוד אם העבודה שלכם היא לשבת כל היום מול המחשב ולא לזוז יותר מיידי. זה גם חילוץ עצמות עבור הגוף וגם שריפת קלוריות.

אפשר להתחיל בהליכה ולאט לאט בהדרגה להגביר אעת הקצב עד למצב של ריצה. גם 20 דקות ביום זה טוב.

4. הקפידו לאכול ארוחת בוקר, זוהי האנרגיה הזמינה הטובה ביותר של הגוף.

5. הגדילו את כמות צריכת הירקות שלכם והוסיפו ירק לכל ארוחה. זה יכול להיות מלפפון, גזר, עגבניה, גמבה וכו'. הירקות מכילים ויטמינים ומינרלים הטובים לגוף.

6. הפכו את שיטת הבישול שלכם לבריאה יותר. במקום לטגן צ'יפס אפו אותו בתנור, במקום לטגן שניצל תירס הכניסו אותו למצנם. שינויים קטנים שעושים המון!

7. להימנע ממזונות עתירים בסוכר כמו משקאות מתוקים, ממתקים וסוכר.

 

כמובן שכל הטיפים שנכתבו כאן אינםתחליף לדיאטן או לדיאטה. אלו טיפים שניתנים על סמך ניסיון אישי ומטרתם אינה ירידה מסיבית במשקל ו\או חיטוב הגוף.

במידה ואתם לאחר ירידה מסיבית במשקל ומעוניינים לשמור על המשקל טיפים אלו יוכלו לעזור לכם.