אתרי הנופש השווים ביותר בעולם

מהחופים של הוואי לרחובות המרוצפים אבן של פריז, הנה רשימת אתרי הנופש השווים ביותר בעולם.

הוואי

בעוד שמלונות רבי הקומות של חוף וואייקיקי המפואר מייצגים סצנה הוואית ידועה, האיים מספקים עוד כל כך הרבה יותר, מהרי געש ליערות גשם למדברי סלעי לבה. לזגזג בין יעדים תיירותיים מפותחים, התרבות הפולינזית עתיקה, וגן העדן הטבעי זה לגמרי אפשרי במהלך חופשה בהוואי. להירגע בגן העדן של Kauai, לנהוג בכבישים הפרועים של מאווי, או לטעום את מה שהדור החדש של חלוצי מזון הוואי מבשל תוך כדי שהם משפרים את המחויבות שלהם לקיימות, לחקלאים מקומיים, וחומרי גלם אלמוניים. רוחות סחר חיוביות מצביעות על כך שמזג האוויר בהוואי הוא נהדר כל ימות שנה; כדאי לבקר בין אפריל לנובמבר לקבלת התנאים החמים והיבשים ביותר. כשיגיע הזמן הנכון, המלונות הטובים ביותר בהוואי יכולים להגשים את טיול החלומות שלכם.

פריז

מעטות הערים שחידדו את מיומנותן לגרום לאנשים כמעט להתעלף, כמו פאריז, שבה כל מדרכה מרוצפת, כל בית קפה, כל חלון קונדיטוריה נראה שהיו מכוונים ליצירת אמנות על ידי מעצב תפאורה. הפיקו את המירב החופשה שלכם בפריז על ידי קריאת מדריכי טיולים לסצנת האוכל של פריז, מביסטרו צנוע ושווקים שכונתיים לחנויות עמוסות במוצרים שתוכלו למצוא רק כאן. אתם יכולים לסטות מעט מן הדרך התיירותית הרגילה ולקחת סיור רגלי בשכונת Abbesses או לחקור את Haut-Marais עם המסעדות האופנתיות שלה, דוכני מזון, ובוטיקים. בין המלונות הגדולים ביותר והטובים ביותר בפריז לבתי מלון קטנים במחירים סבירים, יש מקום שמתאים בדיוק בשבילכם.

ניו יורק

בהתאם לאיפה שאתם עומדים –  ניו יורק היא גם העיר הכאוטית ביותר באמריקה וגם העיר הרומנטית ביותר בעולם. הטריק הוא איזון בין החוץ המדהים של העיר לבין החוויות האינטימיות שניו יורק מקיימת בצורה כל כך בלתי נתפסת. תבלו יום בלחקור את מובלעת וויליאמסבורג שבברוקלין, או אחת השכונות הדינמיות האחרות שבניו יורק. למשהו שקט יותר, טיילו בשכונת צ'לסי ותוכלו לברוח מהמולת העיר על הפארק המוגבה גבוה מעל העיר. גלו מה מתבשל במסעדות המובילות בניו יורק, ממסעדות בשרים קלאסיות לברים גסטרונומיים ב-West Village. כדי לנוע בקלות ממקום למקום, כדאי שתבדקו אפשרות להשכרת רכב במגוון חברות ה- cheap car rental.

קוסטה ריקה 

עם חיות הבר האקזוטיות שלה, חופים ספוגי שמש והרים דרמטיים, קוסטה ריקה היא יעד חופשה מעולה לכל סוגי המטיילים. בטח, קוסטה ריקה כבר על הרדאר במשך זמן מה, אבל עם שורה של בתי מלון קטנים ומסוגננים החבויים בג'ונגל ולאורך החוף, המדינה הזעירה שבמרכז אמריקה היא מושכת כעת יותר מתמיד. בדקו את המלונות הטובים ביותר של קוסטה ריקה, והמלונות והלודג'ים החדשים והחמים ביותר שלה, מסן חוזה להר הגעש ארנל.
והנה טיפ לתכנון: תקופת נובמבר עד סוף אפריל היא העונה היבשה והזמן האידיאלי לבקר בחצי האי אוסה, שאינו מושך קהל רב בשיא העונה שביבשת.

לאס וגאס

כמעט 40 מיליון מבקרים הגיעו לכאן בשנת 2012, אך לא כולם באו להמר בבתי הקזינו הפופולריים. לאס וגאס חווה סוג של רנסנס עם פתיחת מסעדות חדשות, מועדונים, ואטרקציות בקצב פנטסטי והחזרת עיר החטאים לקליידוסקופ המשתנה שהייתה בעבר. אז גם אם ביקרת בוגאס לאחרונה, אל תחשוב שהיא נשארה אותו דבר. אל תצא לחופשה בלאס וגאס מבלי לבדוק את רשימת המסעדות הטובות והחדשות ביותר. אם אתם מחפשים דרך להתקרר מחום המדבר, מומלץ לצלול אל תוך הבריכות הכי טובות של וגאס: מבריכות ידידותיות למשפחה ועד לבריכות למבוגרים בלבד, ועוד כמה בריכות שמגשרות על הפער הזה בסטייל.

מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל? פסטפורטקארד (PassportCard) הוא פתרון חדשני הפועל באמצעות כרטיס מגנטי ומאפשר לכם לבלות בראש שקט, בלי להתמודד עם הביורקרטיה הכרוכה בביטוח נסיעות רגילים.

 

קרדיט כתבה: travelandleisure
קרדיט תמונה: tourists360