הכן את ביתך לאירוח – טיפים לאירוח נכון

רושם הוא עניין שחשוב לכולנו, ואיזה דרך יותר טובה ליצור רושם טוב מהפגנת כישורי אירוח מרשימים?

אירוח יכול להות מעיק אם לא עושים אותו באהבה, אז למה שתסבלו? הנה כמה טיפים לאירוח מנצח שיגרום לכם אפילו להינות!

  1. תנקו- אין יותר לא נעים מלהגיע לבית לא נקי :ספות מוכתמות, כדורי אבק על הרצפה (סטייל המערב הפרוע) ושולחן דביק, יאק. זו הזדמנות גם בשבילכם להנות מריח טוב והצבע המקורי של הרצפה שלכם (כבר שכחתם מה הוא היה הא?). בנוסף, מה רע לכם לקבל מחמאות? בית נקי תמיד מושך את תשומת הלב ואז המחמאות מתחילות להישפך (והן לא מלכלכות כלום !).
  2. הגישו בסטייל- אירוח בלי אוכל הוא לא אירוח, אלא אי-רוח, לא לעניין. כנסו למטבח באותו יום, זמן מה מראש, כדי שגם אם לא ילך בדיוק כפי שרוצים יהיה זמן לתקן את המצב. אם הצלחתם על הנסיון הראשון (כפיים) ואתם מוכנים להגיש, כלי ההגשה חשובים לא פחות ! צלחות לבנות וקלאסיות יעזרו לכם לשמור על חזות מכובדת, תשלימו אותם עם סכו"ם רדד ואתם מוכנים לצאת לדרך.
  3. תבדרו- שתיקה מביכה יכולה להרוס את הבילוי שעליו כה עמלתם די מהר. תדאגו מראש למוזיקת רקע (לא כזאת של מעליות, בחייאת), אולי סרט קליל שירוץ ברגע או בכלל ערוץ MTV  נוסטלגי שכנראה יקלע לטעם של רוב האורחים.
  4. פיתחו את הראש- פעמים רבות שמענו על "מסיבות נושא" אשר מתרחשות בעיקר בחוץ לארץ.שלחו לחברים שלכם הודעה עם נושא האירוח, למשל מסיבת שנות ה-90' בה חובה להגיע לבושים בסגנון האומנים הגדולים של אותן שנים (בריטני וכריסטינה כנראה יככבו) ותראו איך הערב מתפתח.
  5. תפתיעו- הכנת פעילות מגניבה יכולה לשדרג את הבילוי משמעותית. אחרי שכולם כבר שתו, אכלו ונהנו, לפני שתצוץ בראש המחשבה "להתקפל הביתה", שווה להסב את תשומת הלב למשחק "איש תלוי" שהכנתם מראש, או פינייאטה מגניבה במילוי שמתאים לנושא האירוח, גם משחק אמת או חובה קלאסי יכול לתפוס פה.
  6. תקנחו כמו שצריך- בלי קינוח יכול מאוד שכל הבילוי ישכח כלא היה, וכל כך השקעתם, לא חבל?. בכל בילוי חובה להתארגן על קינוח (אם זה אחד שאתם הכנתם מה טוב, מעיד על השקעה, סחתיין). לא לכולם יש זמן להכין, או ידע להכין.. וזה בסדר, למזלינו יש המון קונדיטוריות שרק מחכות שתזמינו מהם את המטעמים ותפנקו אותן ואת האורחים שלכם (זה גם סימן להשקעה כן? לא כמו חברים כאלה שיזרקו לכם בייגלה על השולחן ויחשיבו את זה ככיבוד..).
  7. תגידו תודה- למרות שכנראה גם לכם מגיעות המון תודות על ההשקעה וההרמה של האירוע, תודו לאורחים שלכם שהם באו והנעימו את הזמן שלכם , ובכלל שהם נענו להזמנתכם ובאו לשמוח איתכם.

לא תמיד צריך אירוע כדי להרגיש מיוחדים, תארחו ותסעדו.