המדריך המלא לחליטת תה משובחת

עולם התה אינו מסתכם במים עם קצת נענע או מרווה. למעשה, עולם התה הוא עולם שלם של צבעים שונים, ריחות משכרים, טעמים מגרים וסיפורים מעולמות שונים, החל מהעבר הרחוק ועד להווה המרתק. התה שלך ואופן שתייתו מרמזים הרבה על האישיות שלך – אולי אתה אדם חזק, שאיננו מפחד משינויים ואולי את אישה עדינה, שמעדיפה את התה שלה מתוק ועדין, בדיוק כמוך.

התה הוא המשקה הנצרך ביותר בעולם, מיד אחרי המים. הוא יכול לחמם אותך כשקר לך או לנחם אותך כשאתה עצוב, הוא יכול להרגיע את הנפש ולעזור לך לנקות את הראש. קנקן תה מלא בכל טוב הוא בדיוק מה שאתם צריכים ליצירת רגע אינטימי עם אדם אהוב או לפינוק אישי ושקיעה במחשבות נעימות.

אם אתם כמונו, ומעדיפים תה אמיתי על פני תיונים שאינם מעבירים כראוי את טעמו הייחודי של התה, המאמר הזה יספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על חליטות תה ביתיות!

 

איזה חליטה לקנות?

איזה שבא לכם!

חשוב מאוד לוודא שבחליטה שלכם אין קוביות בצבע זרחני (אדום או ירוק הם הנפוצים ביותר) הנחשבות ל"בריאות". תערובת תה מכילה עלים בלבד (וזה הגיוני) ולכן כל מוכר אשר מבטיח לכם תוספת לחליטה שתעניק לכם בריאות, אושר ועושר – ככל הנראה סתם עובד עליכם :)

כמו כן, אל תקנו תערובת תה אשר נמכרת בקופסאות פתוחות (נפוץ מאוד בשווקים, למשל). תערובת תה אשר נחשפת לכמות חמצן רבה – נהרסת במהירות ולכן כל היתרונות הבריאותיים של התה הספציפי הזה – כבר אינם שם מזמן. בנוסף, אם התערובת יושבת בכלי גדול החשוף לאור ישיר – תברחו (אבל אתם לא באמת חייבים) – תערובות תה יש לאחסן בכמות קטנה (או בחדר קריר וחשוך אם מדובר בתערובת גדולה).

 

מה חשוב לשאול את המוכר?

כשאתם בוחרים חליטת תה, חשוב מאוד לשאול את המוכר כמה זמן יש לחלוט את החליטה הספציפית שבחרתם. לכל תערובת תה ישנו זמן חליטה שונה ותה שאיננו נחלט כראוי, מאבד את טעמו הייחודי והתוצאה המתקבלת היא תה מר ולא טעים.

שאלה נוספת שחשוב לשאול את המוכר היא מהי טמפרטורת המים הרצויה לקבל חליטה איכותית. טמפרטורת המים משפיעה רבות על חליטת התה והטעם המתקבל בסופו של דבר ותה שנחלט בטמפרטורה שאיננה מתאימה לו, עלול לשנות את טעמו לחלוטין ולהעניק תוצאה הפוכה מזו הרצויה.

 

אז מה עושים?

לומדים :)

עולם התה הוא מרתק ואינסופי וישנם אלפי סוגי חליטות בעלי טעמים שונים, ריחות שונים וסגולות בריאותיות שונות. מחקר קטן באינטרנט על סוגי החליטות יספר לכם בדיוק את מה שאתם צריכים לדעת ועל הדרך – יעזור לכם לבחור את החליטה המושלמת עבורכם!

לרוויה! :)