מכונות קפה משובחות

בעולם שבו חברו הטוב ביותר של האדם הוא הקפה, חשוב לדעת כל מה שצריך על הכנת הקפה המשובח שתוכלו להכין לכם מתי שרק תרצו.

אי אפשר להתעלם מכך שרוב יומנו חג סביב "מתי נשתה את הכוס הבאה", וכמו שאומרים, אם אי אפשר לנצח אותם? הצטרף אליהם !

בגלל החורף שבא עלינו (לטובה) לא תמיד יש כוח לצאת מהטרנינג ולקפוץ לבית קפה לכוס קפה טובה, בשביל זה היקום נתן לנו כמה וכמה מכשירים משובחים מהקטגוריה שיעשו זו בשבילנו.

לא חסרות מכונות קפה של מגוון חברות, במגוון טווחי מחירים אשר יוכלו לספק לכם חוויה ביתית ומפנקת של קפה.

אפשר להתחיל מהמפורסמת ביותר, נספרסו. אותה חברה אשר זכתה לעבוד עם פרטנזטור שווה ביותר, הלא הוא ג'ורג' קלוני. חברת נספרסו הינה בעלת שם עולמי ומחזיקה במוניטין מצוין שככל הנראה ,מוצדק. החל מחוויית הקנייה בחנות ועד לתערובות הקפה המגוונות והמרובות, נספרסו מספקת חוויה של חו"ל גם בתוך 4 הקירות שלכם. כמובן שיש קוץ באליה, קשה לומר שהמחירים שווים לכל כיס, ויש שיגידו שהם אף יקרים. אבל חברים, יש אמרה- "על איכות משלמים", ואם תרכשו מכונה של החברה, לא תישארו מאוכזבים מהאיכות שתיפול בידיכם. ישנן מכונות אשר מגיעות יחד עם מקציף חלב מובנה, ולמי מכם ששותים רק אספרסו- רוב המכונות מגיעות ללא מקציף ופרט זה מסייע למחיר נוח יותר.

חייבים לפרט גם על המתחרות, שתוכלו לבצע בחירה מושכלת.

בטח גם עליהן שמעתם, חברת לווצה, איליי וגם חברת נסטלה נכנסה לאחרונה לשוק עם מכונה לא רעה בכלל במחיר נוח גם כן.

חברת לווצה הינה חברה איטלקית אשר מספקת קפה ממש כמו מהמדינה שבה אנו רוצים להיות מתי שאנו שותים את הקפה שלה. עוד סיבה לקנות את הקפה שלה, מי לא רוצה לשתות אספרסו ולדמיין שהוא בכלל בדולומיטים בצפון איטליה? נקודה למחשבה. תתפלאו לשמוע שמחירי הקפסולות לא נופלים ממחירי הקפסולות של חברת נספרסו העולמית, אולי הם בכלל יהיו לטעמכם? שווה בדיקה.

חברת איליי, אשר מיובאת לארץ ע"י חברת לנדוור (כן כן.. אותו בית קפה שאין לכם כוח לרדת אליו כי גשם עכשיו בחוץ), גם היא מתחרה ראויה בשוק הקפה. חברת איליי מציעה גם מכונות ידיות במידה ובא לכם להרגיש קצת old fashion ובאמת לדמיין שאתם בבית קפה חמים וכיפי, בכל זאת עם הקיטור וזה, חוויה. בחברת איליי המחיר לקפסולות נוח משמעותית יותר משאר החברות כך שאם בדקת ואהבת, תוכלו לחסוך לעצמכם כמה שקלים ועדיין להנות מקפה שלא יבייש שום בית קפה.

לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו ממש מוכנים לאיזה כוס קפה אחרי הסקירה הזאת.

אז כדי שהחורף שלכם יהיה קצת יותר חם, מפנק ואיכותי, צאו מהטרנינג ולכו תשיגו לכם מכונת קפה! אנחנו מבקשים עם אחד סוכר, תודה.