החורף הוא זמן מצוין להחליט שנפרדים מהקילוגרמים שאנחנו פחות רוצים, ולהגיע לקיץ עם גוף שעושה לנו טוב. למזלנו יש כמה וכמה דרכים שיכולות לעזור לנו להראות חטובים יותר.

שאיבת שומן:

לאחרונה פותחו שיטות רבות המאפשרות לבצע שאיבת שומן ללא ניתוח. עד אותה המצאה אנשים רבים נמנעו בגלל אותו פחד להיכנס לחדר ניתוח. אך כיום שיש שיטות לא פולשניות,מאוד יתכן שעוד אנשים יצטרפו לאופצייה.

המסת שומן בקור-

תהליך חדשני אשר בו מתבצעת הקפאת שומן ללא ניתוח וללא טיפולים חודרניים. הטיפול מתבסס על עיקרון הפגיעה ברקמות השומן ותאי השומן באמצעות שינוי טמפרטורה. אותו שינוי גורם לנזק ובהמשך לפירוק התאים.

המכשיר אשר בו משתמשים מאפשר ירידה בעובי שכבת השומן התת עורי בכרבע (!!!) בטכנולוגיה של קירור בהשגחה המשלב גם ואקום.

במהלך הטיפול מתבצע קירור הדרגתי של האזור המבוקש, תוך ששכבת השומן המצויה תחת העור מתפרקת ומופרשת אל מחוץ לגוף בתהליך טבעי. בדרך כלל מדובר בטיפול חד פעמי.החזרה לשגרה לאחר הטיפול היא ללא המתנה כלל.

המסת שומן בקור מיועדת לטיפול באזורים עם מצבורי שומן תת עורי כמו בטן, מותניים, ירכיים, גב עליון ותחתון והטיפול אינו אורך זמן רב.

טיפול נוסף הוא ה"בודי טייט"-

בשיטת הבודי טייט מומסים תאי השומן באמצעות גלי רדיו, אשר מייצרת חום מבוקר שממיס את עודפי השומן. לאחר ההמסה שואבים את תאי השומן החוצה מן הגוף. כתוצאה מהחימום נפגעים סיבי רקמות החיבור  מסוג הקולגן והאלסטין, ולכן התהליך מסייע גם בכיווץ העור יחד עם מיצוקו.

הטיפול אחד של הבודי טייט ניתן להמיס כחמישה ליטרים של שומן. השיטה מתאימה לטיפול במצבורי שומן באיזורים ממקודים כמו הבטן, ירכיים, צוואר, סנטר כפול, זרועות וגב.

הטיפול הוא חד פעמי וההחלמה מהירה וקלה בהרבה יותר משאיבת השומן הקלאסית. לרוב הטיפול מתבצע בהרדמה בחדר ניתוח, ונמשך כעשרים דקות לערך באיזור קטן, או כשעה וחצי לאיזור גוף גדול.

עכשיו שיש בידכם את הבחירה, תוכלו לקחת את הבחירה המושכלת המתאימה ביותר בשבילכם. נוסף על כך, לכל מי שעד היום פחד מסכינים ומחטים, ככל הנראה זהו הפתרון בשבילכם.