על כל פנים – ניתוחים בלי סכינים 

אי אפשר לפתוח את האינטרנט היום מבלי להיתקל בדרכי ניתוח חדשות ומשוכללות שמציעות לנו להפסיק לפחד מסכין המנתחים כי.. מסתבר שישנם ניתוחים שכלל לא כוללים אותה.

החלק הכי משמעותי עבורינו רוב הפעמים, הוא פנינו, הרי זהו החלק הראשון אשר אנשים רואים כאשר הם מביטים בנו- ויותר מזה, זה החלק הראשון שאנו מבחינים בו כשאנו קמים בבוקר ומצחצחים שיניים לצד שטיפת הפנים של היומית.

אז אם עד עכשיו החלטתי שאני נמנעת מטיפול הפנים בגלל החשש מהמעבר תחת סכין המנתחים, יש שיטה שבשבילי היא די חדשה, שיכולה לעזור לי (ולכל מי שמפחד יחד איתי) בלי ניתוח בכלל.

טוב נו גם אני כבר במתח, אני מדברת על הגילוי השבועי שלי שהוא בעצם פיסול פנים.

פיסול פנים בעצם מבצע את הפעולה של מתיחת פנים רק ללא ניתוח. מטרת ההליך היא בעצם להשיב לפנים את המראה הצעיר והטבעי שככל הנראה קצת אבד עם השנים.

המנתחים מחזירים את הנפחים למקום אשר איבד אותו ובכך בעצם מעצבים מחדש מסגרת הפנים. ברגע שמסגרת הפנים מוגדרת כמו שצריך, אז מתקבל מראה טבעי כמו שרצינו.

אז אם תהיתם איך כל זה קורה ..התהליך מתבצע באמצעות חומר מילוי.ישנם כמה סוגים של חומרי מילוי- חומרי מילוי טבעיים, הכוונה היא כמובן לשומן העצמי שיש לנו כבר בגוף (איזה כיף שאפשר לעשות איתו גם משהו טוב) ויש גם את האפשרות של חומצות היאלורוניות (שזאת מילה שאני עד עכשיו לא אומרת נכון).

מסתבר ששיטה זו מחזיקה המון זמן, שנים על גבי שנים (!!), שזה יתרון משמעותי נוסף על היתרון שההליך עצמו- הוא ללא ניתוח כלל.  כמובן שרוב הרופאים ממליצים לבוא פעם ב.. כדי לתחזק את הלוק החדש והצעיר שדאגנו להשיג (בלי ניתוח כבר אמרתי?).

ככל הנראה עולם הניתוחים הפלסטיים הבין שישנה אוכלוסיה די גדולה (אני בין מייסדיה) שחוששת לגשת לעולם הניתוחים הפלסטיים שמא משהו יתפקשש או פשוט הפחד הסטנדרטי ממחטים או סכינים למיניהם.

כך או כך נראה שישנו פתרון די נוח ואמין לפחות לתחום הנ"ל- פיסול פנים, ואין צורך לחשוש משום חבורה או שטף דם.

מאחלת לנו עוד ניתוחים רבים ללא.. ניתוחים, פיסול נעים.

 

צבי וורטר