אין אחד, או אחת  מאיתנו שלא חשב לפעמים להיכנס לחדר הניתוח ולצאת משופר. נוסף על כך, ידוע לנו שכל שנה, לפני בואו של הקיץ אנו לחוצים מהשומן הבטני שהצלחנו לצבור בחורף וחושבים לעצמינו איך ניפטר ממנו הפעם.

לא פעם אנו שוקלים באמת להגיע למפגש עם מנתח פלסטי שיסביר לנו האם זה באמת כדאי ומשתלם לטפל בעניין בעזרת ניתוח. אז עכשיו זה הזמן לקרוא קצת ולהבין טיפה על אחד הניתוחים הפופולריים במדינת ישראל- מתיחת בטן.

חשוב לציין שפעמים רבות אנשים אשר פונים למתיחת בטן נמצאים בסופו של מסע ארוך שכלל ירידה משמעותית במשקל, והם השילו המון ממשקלם, אך הם אינם מצליחים להיפרד מכמה גרמים של שומן שהם היו מעדיפים לחיות בלעדיהם.

אז מה צריך לדעת אם מחליטים לעבור את הניתוח?

אין לשכוח שעדיף לבוא ליום הניתוח עם כמה שפחות ציפיות, גם אם התואצה תהיה טובה ביותר חבל על מה שתבנו לכם בראש, במידה והתוצאעה תהיה אפילו טיפה שונה ממה שציפיתם, לא תהיו מרוצים, וסתם.

אנשים רבים מגיעים לניתוח ובטוחים שיצאו ממנו בעלי בטן שטוחה, כמו של אותם אנשים אשר עובדים בעסקי הדוגמנות. חשוב חשוב שוב- לכל אחד גנים שונים ומבנה גוף שונה, גם אלו משפיעים על התוצאה. כך שיתכן ותעברו את הניתוח, תתאמנו כמה חודשים בשילוב תזונה נכונה ותגיעו לבטן שטוחה ויפה. אצל חלק מכם מצב זה לא יתאפשר ללא קשר לניתוח, ויש לדעת זאת ולהתאים את הציפיות ומצב הרוח בהתאם.

הכרחי לשים דברים על דיוקם- ניתוח מתיחת בטן אינו מבוצע על מנת להוריד ממשקל המטופל., כשמו כן הוא- מותח את הבטן ומעצב אותה. כך שאם זו הסיבה שבגללה הגעתם לאותה פגישת ייעוץ, מצפה לכם טעות מרה.

ראיתם שחברה טובה או קרובת משפחה עברו את הניתוח והן נראות מאוד לטעמך. זכרי, כל מקרה הוא לגופו ולא כל אחד או אחת מתאימים לעבור את הניתוח. אל תיגשו לפגישת הייעוץ כי ראיתם את "הבגד" שרציתן על מישהי אחרת.

למה כן ניתן לצפות בניתוח מתיחת בטן?

עודפי העור שהציקו לכם אכן יפרדו מכם לשלום ותקבלו מראה בטן חזק ומוצק יותר. פעמים רבות שילוב של שאיבת שומן בהליך יכול להביא לתוצאה נהדרת. אך נשוב ונאמר- כל מקרה הוא מיוחד ושונה ויש להיפגש עם רופא ולשאול את כל השאלות העומדות על הפרק.