שנת 2018- העתיד בניתוחים הפלסטיים כבר כאן

 

לא מזמן נסגרה לה עוד שנה, אבל טרנד ה"ניבוי" עוד כאן והניחושים של מה יהיו הדברים "החמים" של שנת 2018 בעיצומם.

הפעם נתמקד בתחום הניתוחים הפלסטים, ונדון בעניין- מה יהיו הניתוחים הפלסטיים שיעשו לנו את שנת 2018?

טרנד אשר יכול "לתפוס" לגבי הניתוחים הפלסטים באשר הם (וכלל הנראה יגיע לכאן כדי להישאר) הוא משקפי המציאות המדומה. כן, אלו אותן משקפיים שיש ברחבי קניונים כדי להעסיק את הילדים, ואותן משקפיים אשר גורמים לנו להרגיש שאנחנו נמצאים בכלל בעולם אחר. בעולם הניתוחים הפלסטיים יכנסו אותן משקפיים על מנת להדמות לנו הלקוחות איך נראה לאחר ניתוח פלסטי, אם מדובר בניתוח חזה או הרמת ישבן- העתיד כבר כאן.

המדפסות התלת מימדיות נמצאות בתודעה כבר זמן מה בתחום הרפואה. שימושן העיקרי הוא נסיון ייצור איברים אשר יתאימו להשתלה בגוף אדם חולה הצריך השתלה. כעת ישנה השערה שיש סיכוי סביר שאותן מדפסות יגיעו גם לתחום הניתוחים הפלסטיים למטרה לא פחות חשובה. נשים אשר חלו בסרטן השד ונאלצו לעבור כריתה יוכלו להנות משיחזור מדויק של החזה שהיה להן קודם לכן ולהרגיש שוב שלמות. במידה ושינוי זה אכן יפרוץ תהיה זו תפנית משמח לחולות לשעבר ובשורה גדולה בעולם הניתוחים הפלסטיים בכלל.

אם ניגש לגזרת הגברים לרגע, בשנה הקרובה צפויה עלייה משמעותית של ניתוחים פלסטיים בקרב המגזר הגברי.

הניתוחים הפופולריים שניתן לראות בקרב גברים הם: הקטנת חזה (כן, זוהי לא נחלתן של נשים בלבד), מתיחת פנים ושאיבת שומן. טרנד שעתיד לכבוש את הגברים בשנת 2018 הוא ניתוח "הריבועים". ניתוח אשר יפסל את בטן הגברים ויגרום לה להראות חטובה והדוקה (זה לא פשוט כמו שזה נשמע).

לאחר שלקחתם החלטה כלשהי הקשורה לניתוחים פלסטיים, מוטלת עליכם האחריות המלאה לבדוק על המנתח אליו אתם עתידים להגיע כמה שיותר. ישנם לא מעט רמאים ושרלטנים בתחום הניתוחים הפלסטיים, ויש לבדוק לעומק האם המנתח אכן חבר באגודת המנתחים הפלסטיים והוא אכן מומחה בכירורגיה אשר הוא מצהיר שבה הוא עוסק.

אפשר לומר ששנת 2018 נראית כשנה עתידנית שהולכת להביא איתה חידושים מרגשים שיגרמו לנו להרגיש קצת בסרט מדע בדיוני, שהסוף שלו יכול להיות ברובו לבחירתנו, הודות לעולם הפלסטיקה.