רוצים פיצה כמו במאפייה? הטרנד החדש – אבן שמוט

אוהבי הפיצה- במיוחד בשבילכם!!!

יש מישהו שלא אוהב פיצה? ישנו משהו מאד מנחם ונינוח בתכנון ואפיית הפיצה המושלמת, כאשר הבצק הנאפה הופך לבועתי, העגבניות מתרככות על הבצק והגבינה נמסה. כאשר אתם מבינים שאתם אוהבים את החיבור של כל אלו ביחד, אתם חייבים להבין כיצד להכין פיצה מושלמת בעצמכם.
לכן, אוהבי הפיצה, רוצים להכין פיצה קריספית וקראנצ'ית במיוחד? תעשו זאת בעזרת אבן שמוט.

פיצה אבן שמוט

מהי אבן שמוט?

משטח עשוי מקרמיקה או אבן שמתאימה לחימום בתנור אפיה. אבל זהו כמובן לא היתרון היחיד שלה. אבן זו סופגת את החום של התנור ומעבירה אותו ישירות לבצק של הפיצה וגורמת לו להיות פריך במיוחד. היא בעצם מדמה את התחתית של טאבון או תנור מקצועי וחם מאד. האבן סופגת את הלחות של הבצק והתוצאה היא בצק קריספי!
אז איך בעצם מכינים פיצה בעזרת אבן שמוט ומהי התוצאה הטובה ביותר שתוכלו לקבל?

זהו המוצר המושלם ביותר להכנת פיצה קרנצ'ית, שכל אופה פיצה חייב להכיר. המרקם שנוצר בבצק הפיצה כתוצאה משימוש באבן משנה חיים, זהו פטנט מצוין ליצירת פיצה טעימה בסגנון "עשה זאת בעצמך". קיימת אבן שמוט גדולה, להכנת פיצות גדולות ומרשימות או בגטים ולחמים מיוחדים. הפיצה מונחת על האבל ובעזרת הידית שמבודדת את החום מרימים את הפיצה מתוך התנור.
האבן מעוצבת כך שבקלות יתרה ניתן להכניס את הבצק לתוך תנור חם.
אז מהו אופן השימוש הטוב ביותר לקבלת התוצאה הטובה ביותר?

תחילה, החליטו האם אתם רוצים לאפות את הפיצה או "לעשות אותה על הגריל". אם בחרתם לאפות- מקמו את האבן בקצה התנור כאשר הוא אינו חם. לאחר מכן חממו את התנור 30 דקות לפני כניסת הפיצה לטמפרטורה הגבוהה ביותר, לפחות לשעה. בינתיים תנו לבצק להגיע לטמפרטורת החדר. אם תשימו את הבצק בעודו קר על האבן כיוון ששינוי הטמפרטורה יגרום לה להיסדק.
לאחר מכן פזרו קמח תירס שימנע את הבצק מלהידבק ואז הניחו את הבצק על המשטח. לאחר מכן הוסיפו את כל התוספות הנלוות ואפו את הפיצה.
אחרי שהשגתם את הפיצה המושלמת עבורכם, זכרו כי האבן סופגת ריחות, לכן אל תנקו אותה עם סבון. שטפו אותה במים חמים והשתמשו באבקת סודה על מנת להסיר את הכתמים העקשנים.
הדבר החשוב ביותר הוא להנות מדרך הכנת הפיצה המושלמת בעזרת אבן השמוט שתשדרג לכם את הארוחה!