הכירו את טרנד שטיחי ה- PVC

שטיחי ה-PVC הפכו לטרנד של ממש בשנים האחרונות. אם גם אתם רוצים להתחדש בשטיח PVC אבל לא בטוחים מה זה ואיך לבחור אותו, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה. יצאנו לבדוק מה זה בדיוק שטיח PVC, למה אנחנו צריכים אותו ואיך הוא הצליח להפוך לאחד הפריטים הפופולריים בבתים רבים בישראל.

PVC  הוא חומר חיפוי ייחודי לרצפות, שעשוי מסוג של גומי הנקרא פוליתילן ויניל כלואוריט. עד לא מזמן ה-PVC שימש רק לצרכים ציבוריים ותעשיתיים, כמו מפעלים, אולמות תצוגה ואולמות אירועים, אך לאחרונה עשה חיפוי הגומי קפיצה אל עבר הסקטור הפרטי והיום ניתן למצוא אותו בלא מעט בתים פרטיים.

למה PVC?

שטיח PVC  מיועד לכסות ולחפות רצפות, בדרך כלל כאשר מעוניינים להחליף את המרצפות הקיימות. במקום לשלם הרבה כסף על עקירת המרצפות הקיימות והתקנת מרצפות חדשות במקומן, שטיח ה-PVC  מודבק על גבי המרצפות ומעניק לבית מראה חדש לגמרי, בעלות הרבה יותר נמוכה. ניתן להשיג שטיחי PVC  בגדלים שונים, בדוגמאות רבות ובמבחר עצום של צבעים, המתאימים לכל מטרה ולכל חדר בבית.

איך לבחור PVC?

כאמור, קיימות דוגמאות רבות ולכן קל מאוד להתבלבל. כדי למקד את החיפוש שלכם, הגדירו קודם לאיזו מטרה אתם צריכים PVC ובאיזה חדר אתם מעוניינים להציב אותו. יש שטיחים שנועדו לכסות ולהחליף את כל המרצפות בבית, ויש כאלו שמשמשים ממש כמו שטיח רגיל ואפשר להציב אותם במטבח, במקלחת, בסלון וגם בחדרי שינה ולשדרג באמצעותם את המראה של הבית. שימו לב שכל שטיח PVC  מגיע בעובי אחר. ככל שהשטיח עבה יותר, כך העמידות שלו טובה יותר, אבל ככל שהוא דק יותר, כך הוא בעל מראה אתסטי יותר, שמתאים יותר לשימוש ביתי.

ניקיון

אם אתם חולי ניקיון ואתם מוטרדים מאופן הניקוי של השטיח, אתם יכולים להיות רגועים. אין הרבה הבדל בין ניקוי PVC  לבין ניקוי רצפה רגילה. ניתן להשתמש בכל תכשירי שטיפת הרצפות שקיימים בלי בעיה, רק לשים לב לא להציף את הרצפה ביותר מדי מים, שעלולים להזיק לדבק של השטיח.

מקווים שעזרנו לכם להרחיב את הידע על שטיחי ה-PVC  ושעכשיו יהיה לכם קל יותר לבחור ולתחזק את השטיחים שלכם.