החורף הגיע ואיתו חוסר החשק לצאת מהבית בכלל ומהשמיכה בפרט. אז נכון, החשק לצאת הולך ונעלם, אך הרעב, אחד החשקים היותר דומיננטים בחיינו נשאר איתן. אז מה עושים? שוב מזמינים? עוד פעם פיצה? אולי בכלל סיני? ועד שנגיע להסכמה כבר יסגרו את המקום.

טרנד "עשה זאת בעצמך" תופס תאוצה בזמן האחרון ומי אנחנו שנגיד לו לעצור? אז כדי שגם אתם תוכלו לאכול בכיף בחורף הקר שבא עלינו לטובה, הנה כמה שיטות להסתדר- מבלי לצאת מהבית.

למה לאכול שאפשר לשתות?

הנה, עוד צעד שמסייע לעצלנות, החורף הוא זמן מעולה להתחיל להתנסות בהכנת מרקים. ישנם מכשירים רבים ומגוונים שיכולים לספק לכם מרק סמיך או דליל, תלוי במה מתחשק לכם, וכל זה בקלי קלות. ישנם יתרונות רבים למרק, בטח בחורף-

אם תחושו ברע (לא עלינו) מרק עוף בדרך כלל "מסדר אתכם" בקלי קלות ומשפר את המצב הבריאותי. יחד עם זאת, הוא משביע מאוד וקל לצריכה- לא צריך ללעוס אפילו!

לאלה מאיתנו שגם רוצים לשמור על אורח חיים בריא, ישנם מרקים רבים המורכבים מירקות ומספקים המון סיבים תזונתיים, ושוב, כל כך כך משביעים שכנראה לא יהיה לכם מקום לקינוח במילא.

בסדר, אם איכשהו כן נשארתם רעבים אחרי הקערת מרק המטורפת שאכלתם יש עדיין מה לעשות.

על מכונת פסטה ביתית כבר שמעתם? כן , עכשיו תוכלו לפתוח לכם מסעדה איטלקית אלף-אלף בלי לצאת מהנעלי בית.

גם כאן יש כמה סוגים שונים של מכונות,בין אם בא לכם ספגטי או בכלל להכין רביולי. יש מכונות אשר מאפשרות את הרוב המוחלט של הסוגים, אבל יש כמה שמיועדות לצורה מסויימת של פסטה.

אבל אתם יודעים משהו? כולם עושות את העבודה טוב, מאוד. מלבד שאתם תצאו שבעים ומרוצים, זה פשוט כיף להשתמש במכונה ולהכין פסטה בעצמכם. ברור שתחוו את תקופת "השף" בה תגידו לעצמכם שאין שום סיבה להיכנס למסעדה שוב ואתם עושים את זה ממש טוב לבד, כל עוד אתם חווים אותה? הרווחתם.

אז הצלחתם, שבעתם, אבל עדיין בא לכם משהו קטן שיסגור לכם את הפינה, בסדר, מקבלים.

את זה דווקא תוכלו לעשות עם מכשיר שככל הנראה כבר יש לכם בבית- הבלנדר. אם מדובר בשייק פירות, על בסיס מיץ תפוזים קליל או על בסיס חלב כדי באמת להרגיש שאתם מלאים ומרוצים, הבלנדר הביתי, גם הפשוט ביותר יכול לספק לכם מה שתחפשו. לאלה מאיתנו שקיבלו את החשק לצאת החוצה אחרי האוכל והכיף, הכנת קפה קר היא גם אופצייה שתעשה אתכם מאושרים, קצת קפאין, קצת אנרגיות, ואתם מוכנים למה שיביאו לכם- בתאבון..