דברים שיעזרו לכם לצאת מהבית בעונה הקרה

החורף לא מתאים לכולם, אך גם למי שפחות מתחבר יש את ההכרח לקום בבוקר ולצאת לעבודה במזג האוויר שהוא כה שונא.

אז בשבילכם, יש כמה דברים שיוכלו להקל את היציאה מהבית גם בעונה הקרה:

ראש טוב- מכירים את המשפט "הקור נכנס מהרגליים"? לא אצלנו. מבחינתינו אם הראש חשוף, הקור משתלט ואין מנוס מלכסות את הראש בכובע טוב. עכשיו, לפני שאתם קופצים ואומרים שמה שיפה לא מחמם ומה שמחמם לא יפה.. התירוץ הזה תם. כיום, חברות אופנה רבות מציעות פתרונות יפים ומחממים שיעזרו לכם להרגיש יפים ומחוממים גם שאתם יוצאים מהבית. בקיצור, פריט אופנה אחד שיכול לעשות לכם ראש טוב.

השינוי מתחיל מבפנים- תדאגו לחמם גם את החלקים שלא רואים. מזאת אומרת? משפט נוסף שאנו נוטים לשמוע בחורף זה "תשתה משהו חם", כאן אנחנו מצטרפים להמלצה. צאו מהבית מצוידים במשקה חם וזמין שיהיה שם להציל אתכם מהקור. גם את זה ניתן לעשות בסטייל, על טרמוס שמעתם? וודאי ששמעתם. ישנו מבחר רחב ,מגוון ואופנתי גם של הפריטים הללו. כלי בית הם כבר ממזמן לא נחלת הכלל של חנויות הכלבו למיניהן, וחברות אופנה רבות יוצאות עם מותגי "living" משלהם המציעות מוצרים יפים ושימושיים, כמו טרמוסים למשל. אז מלבד כך שהוא יעזור לכם להישאר מחוממים ומרוצים, אתם גם תראו מעולה שתחזיקו אותו.

מישהו שומר מלמעלה-  אם עד עכשיו לא הבנת שהכל יותר כיף אם עושים אותו בסטייל, מה קורה איתכם? אז ברור שיש דברים שאפשר להתכונן אליהם, ויש את הגשם. הוא ככל הנראה יתפוס אתכם באמצע היום שלא ממש תהיו מוכנים אליו ויבאס אתכם ברמות שקשה לתאר. מה יכול להופך אותו לפחות מבאס שאלתם? דינג דינג דינג ! נכון מאוד, מטריה ! אבל לא סתם מטריה.. נשוב לעניין הסטייל. היום ניתן למצוא מטריות רבות בעלות חן, סטייל ועמידות. מי מאיתנו לא היה במצב בו הוא הולך ברחוב עם מטריה ממוצעת, ומצא את עצמו נפרד ממנה בתסכול בזמן שהיא נשברת ומתמוטטת תחת העומס. שוב, השוק זיהה את הבעיה ומציע לנו לשלם קצת יותר, אבל להנות ממטריות איכותיות שבמקרה גם יפות, ומה נעשה, כשהן יפות הן יותר כיפיות.

טוב נו, גם מלמטה- נכון נכון.. כעסנו ואמרנו שהקור נכנס מלמעלה, אבל אנחנו לא חוזרים בנו! כדי לשמור על הרגליים יבשות, אבל באמת יבשות, חשוב וכדאי להצטייד במגפיים מתאימות. עכשיו לפני שאתם רצים לסניף הקרוב של החנות האהובה עליכם, אנחנו מדברים איתכם על מגפיים כמו של פעם, גומי והכל. מה לעשות, זהו הסוג שיבטיח לכם אטימות מוחלטת וישמור עליכם יבשים ומרוצים. גם בתחום הזה חלה התקדמות משמועתית והמגפיים הפכו אופנתיים בעלי שיק מתפרץ.

בקיצור, כבר לא צריך לפחד מהחורף, את כל השיק הזה לא יהיה לכם בקיץ..