פריטים שכל מטבח צריך

כל מטבח צריך מוצרים איכותיים אשר יאפשרו את התוצאה הכי טובה שאנו רוצים להשיג, כל מטבח צריך את המקרר כי חזק שישמור על טריות המוצרים איתם ניצור את הקסם, כל מטבח צריך שתהיה בו תשוקה ואהבה לבישול, אחרת הוא סתם עוד חדר בבית.

וכדי להיות ספציפיים יותר, הנה כמה דברים שכל מטבח צריך:

כל מטבח צריך: מקרר. אם הינכם חבר'ה יצירתיים ומשקיענים אשר רוצים להפיק את היצירה שלכם מהמוצרים הכי טריים והכי איכותיים, ככל הנראה תצטרכו מקרר שיעמוד בציפיות ויעזור לכם לשמור על הפרמטרים הללו. כמובן שתמיד ישנו העניין הכלכלי אך אם בידכם האפשרות לבחור בפירמה חזקה ווותיקה, הרי זה משובח וישתלם לכם לאחר מכן בתהליך היצירה.

כל מטבח צריך: סכינים. מטבח ללא סכין איכותית הוא כמו דייג בלי חכה. סכין טובה היא כלי מפתח בכל מטבח אשר רוצה להשיג לעצמו תוצאות טובות ומדויקות.

סכיני ארקוס למשל הם פתרון מושלם למטבח מאובזר אשר מוכן לכל אתגר. עם הסדרה הזו תוכלו לדעת שאתם ביידים טובות (או שזה בעצם ההפך?) ושכל משימה שתציבו בפני הסכין- היא תתמודד איתו ביתר קלות.

כל מטבח צריך:קרש חיתוך. אם אתם בשלנים יומיומיים, וודאי שמתם לב לכך שקרש חיתוך אחד אף פעם לא מספיק להשלמת המשימה. פעמים רבות יש צורך לחתוך או לגרד כמה דברים במקביל ובגלל שישנו קרש בודד ההליך מתעכב ויכול אף לעלות לנו בכך שמה שעמלנו עליו במחבת, כבר התחיל להראות סימני שריפה. כיום ישנן חברות רבות המציעות מספר קרשי גיהוץ אשר נמכרים יחד. ישנן אף חברות שלקחו את זה צעד אחד קדימה ועשו קרש לכל סוג אוכל- קרש לדגים, קרש ללחם, קרש לבשר ואף לירקות. הצטיידות במספר קרשים יסייע לכם לשמור על קצב טוב במטבח וגם למנוע למשל סיכוני אלרגיה למיניהם. במידה ומישהו ממשפחתיכם אלרגי לעגבניות למשל, תוכלו לחתוך אותן בקרש נפרד, רחוק מאותו אוכל אשר תגישו לו.

כל מטבח צריך:מגבות. אל תזלזלו בכוחן, מגבת איכותית יכולה להציל מצבים בעייתים אשר מתרחשים במטבח. במידה והמגבת זולה, תפקידה מתפספס כמעט לגמרי. במידה ונשפך לנו דבר מה ועלינו לספוג אותו במהירות, אותן מגבות פשוט נרטבות לגמרי גם הן ולא מסייעות בהצלת המצב.נוסף על כך, מגבות איכותיות פעמים רבות מתנקות בצורה יותר טובה מכיוון שהחומר מהן עשויות מוכן לאתגר שיבוא אליו גם אם בצורת כתמים.

כל מטבח צריך:אש. בלי דמות אשר אוהבת לבשל, חיה את הבישול, וחולמת על הבישול, המטבח יהיה כמו תחנת רכבת בה אנשים עוברים ושבים. מטבח מאובזר ומושקע כמו שתיארנו עד כה מגיע רק לאנשים אשר בוערת בדמם המחשבה על הרגע בו יצרו את הארוחה הבאה.