ההחלטה "איזה בגד נלבש לאיזה אירוע" חשובה לא פחות מההחלטה לאיזה סל כביסה נזרוק את הבגד בסוף האירוע.

לבגד מיוחד מגיע סל מיוחד, לא ככה?

סל כביסה הפך כבר מזמן להרבה מעבר לסתם סל כביסה- הוא הינו פריט אופנתי לכל דבר ועניין.

כמו שידה ליד המיטה, כך סל הכביסה מגיע גם הוא ליד מכונת הכביסה ומשמש כיד ימינה.

משלים הופעה, מספק איחסון, פתרון אופנתי לבעיה יומיומית :

הרי לא מוציאים את הכביסה המלוכלכת החוצה נכון? בשביל יש לנו סל כביסה כזה יפה!

סלי הכביסה הפכו לקטגוריה משמעותית בעיצוב הבית , הרוב כבר לא מסתפקים בסל לבן מחורר עם מכסה עקום. החיפוש לסל שגם יראה טוב וגם יאחסן במידה מספקת יצא לדרך- ויש לא מעט מתחרים.

בתוך הקטגוריה "סלי כביסה" יש עוד לא מעט קטגוריות קטנות אשר יוצרות חלוקה.

הנה הן לפניכם:

סלי כביסה על גלגלים – מאוד נוח ומאוד יעיל. סל הכביסה הנייד ( אפשר לקרוא לו כך, לא? ) מסייע לאסיפת הכביסה המלוכלכלת בצורה יעילה ומהירה . במקום לעבור חדר חדר בבית ולבדוק האם יש משהו שצריך להתכבס – יוצאים לסיור גלגלי עם סל הכביסה המונח ע"י גלגלים ועושים את האיסוף בקלות וביעילות- אטקרציה ! בדרך כלל סלי הכביסה הניידים מגיעים עם כמה תאים – מתאימים מאוד למשפחות או לאנשים שהפרדת הכביסה מבחינת צבעים/לבנים/ בגדי יום יום מאוד חשובים להם.

פאייר? נחמד שלכל אחד יש את התא שלו.

סלי כביסה מתקפלים- מתאימים לדירות קטנות עם דיירים מועטים אשר לא "מייצרים" כמויות גדולות של כביסה. סל כביסה מתקפל הינו פתרון לדירות אשר המקום בהן דל ולעיתים ישנם רהיטים לא הכרחיים. במידה ואין כביסה בסל הכביסה- הוא ניתן לקיפול ואיחסון בכל מקום בבית (למשל לצד מכונת הכביסה). בנוסף, יכול להתאים לדירות שותפים בהן לכל שותף יש מקלחת נפרדת וכך לכל אחד יש סל קומפקטי ואופנתי בחדר האמבטיה שלו ( לאו דווקא בחדר בו נמצאת המכונה ).

סלי כביסה ממתכת- לאוהבי המטאליקה שבינינו (ולא.. לא מדובר על להקת הרוק האגדית ) ישנו גם סל כביסה אופנתי ומגניב. סל כביסה המזכיר במראהו מעין קפסולה כסופה ועתידנית שתתן לכם קצת סטייל שישבור לכם את השגרה בחדר הכביסה. לאוהביי סטייל אמיתיים חשוב שהסגנון ישלוט בכל הבית – מטלאליקה לאנשים טוטאלים.

אחרי שנחשפתם לצורותיו הרבות של סל הכביסה – זה הזמן שלכם לקחת החלטה..

צבעוני, שחור או לבן עדין או קשוח? מה סל הכביסה שלכם? כי כמו שראיתם הוא אומר עליהם המון ;)